söndag 21 juni 2009

Personlig Utvecklingskurs på Rofyllt i sommar!

När det var dags för gruppmeditation dagen före midsommar var tyvärr både jag och C sjuka. Men Claes Henriksen (eget företag: Balanserad Kropp) ställde upp som vikarie. Det tackar vi för, han är ett riktigt "proffs" och det är inte vi...

(Jag skulle aldrig kunna leda en meditation, jag är lika mycket nybörjare som våra gäster, men C är en mycket duktig amatör på att leda gruppmeditationer.)
Det är en mycket trevlig och inspirerad grupp som har hittat till Rofyllt och Claes satte fart på det hela och gjorde bl a en resa i det undermedvetna. Ungefär som en trumresa. Och så fick de sällskap av energier från andevärlden.

Det händer spännande grejer på Rofyllt i Oskarström! Till hösten ska det fortsätta med Stresshanteringskurser, Work Shops, Föreläsningar och fler Personlig Utvecklingskurser.
Ev även en Storseans med Ewa Olsson.

I sommar tänker Claes ha kurs i Personlig Utveckling på Rofyllt. Den 30 juni kl 19.30 är det första gången och det kostar 100kr/gång. Ring och anmäl dig på 0735-260 344 Ulrika Larsson
eller 0738-349492 Claes Henriksen.

Mycket välkomna till Rofyllt!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen