tisdag 23 juni 2009

Nu åker vi snart!

På fredag åker vi till Tossa de Mar i Spanien! Det ska blir ljuvligt och mycket avkopplande. Det blir jag och E och pojkarna. Det ska blir så skönt att verkligen hinna med dem och inte blir störd hela tiden. Man känner sig alltid lite sliten mellan de stora och de små. Nästa år åker vi med bara flickorna tillsammans med J& L och deras 3 flickor (och en liten pojk).

Om vi ska komma iväg, är det svårt att åka alla samtidigt. Det blir så dyrt och så slits vi mellan t ex snorkling och barnbassängen.... Nu kan vi koncentrera oss på några i taget! Smart tycker vi.

Flickorna är mycket glada för att få stanna hemma med mormor och E (min syster) i några dagar för att sen åka vidare till farmor och farfar resten av dagarna. Det är nog så att de inte riktigt vet vad de går miste om, tror jag......

E´s dotter ska passa Molly (sommarjobb) och E´son och hans kompis ska passa hönorna (sommarjobb). Alltså är ungefär hela släkten inblandad för att vi ska kunna komma iväg..
Och inte får vi glömma grannen, som ska skjutsa oss på fredag morgon!

Vi tackar alla redan nu i förväg för all hjälp och hoppas att allt går jättebra! Puss och kram
E och U.

1 kommentar:

All Ting sa...

Hej!
Smart ide att dela upp er, detta ska jag lägga på minnet...
Ha en riktigt härlig semester!
Kram/Marie


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen