tisdag 14 oktober 2008

Överraskning

Idag har jag haft två bra behandlingar och sedan skulle jag åka bussen hem och arbeta vid datorn. Då dyker J upp vid busshållsplatsen och kör mig hem! Dessutom får jag en härlig avslappningsskiva i födelsedagspresent! Tack! :)

När vi kommer innanför dörren nämner jag att jag ska städa i eftermiddag så det är fint tills familjen kommer hem och då erbjuder J sig att hjälpa till. Allt är ju roligare när man är två!

Sen städar vi i flygande fart, hinner ta en snabb kopp kaffe och sen skyndar J sig iväg till dagis för att hämta ungarna... Tack så mycket - och så SNÄLL du är, ända från tårna och upp.....

Puss och kram
och ett stort

GRATTIS till att du klarat pluggandet så galant. Du är otrolig!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen