måndag 13 oktober 2008

Spännande och rolig mässa i Halmstad!






Det blev en mycket lyckad och givande helg för oss allihop! Det var den första mässan vi någonsin deltagit i, så det var mycket spännande! Vi tog med oss jättemycket varor och en inställning att sälja alltihop:)..

Lite fick vi ju ta med oss tillbaka till butiken... men det gick jättebra och vi har planer på att vara med på fler mässor! Det är ju jättekul! Nu ska vi ut på nätet och leta mässor!
Vår monter blev superfin och vi lockade dit många kunder med alla goda dofter och nybakade minichokladmuffins. Moster B basade över försäljningen och hon är så oerhört duktig på det! Hon möter alla personligt och vänligt som den hjärtliga och snälla människa hon är.
Min zonterapibänk stod bakom disken, i det mycket trånga utrymmet (som för övrigt ständigt var fullt med familj och vänner..) och där tog jag emot ca 10 kunder som fick en provbehandling. Nästan alla bokade behandling i Oskarström!! De kommer ifrån Halmstad, Steninge och Ullared mm.
Min syster E fick oavlönad anställning som Transportchef och tackades för uppdraget med en halväcklig kopp kaffe och en tacksam och lycklig syster!.... Mamma I-L skötte sitt jobb som ekonomichef och visade alla de rätta papprerna när Skattemyndigheten gjorde razzia och räknade alla pengarna.
Tänk vad det är bra att vi är så bra på olika saker och så bra på att samarbeta! PUSS och KRAAAM!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen