tisdag 14 oktober 2008

Mysig födelsedag!

Alla mina familjemedlemmar är i Småland och jagar älg så jag har haft ännu en ensamhemma helg. Jag hade nog längtar ihjäl mig om det inte varit så att jag haft så himla mycket att göra.
Det är skönt med en helg då och då, men det får inte bli för ofta... *längtar*

Min älskade man E sköt en älgtjur och jag är så glad för hans skull! :)

Jag och C åkte in till stan och firade min födelsedag genom att köpa en ny kamera (jippiii), växla pengar till Rom-resan och äta kycklingvingar på Harrys. Vi tog 15.15 bussen in och det var härligt regnigt och dimmigt. Det blev en Olympus 1020 och jag blir nog jättenöjd! Det ska bli så spännande att börja fota med den!

Det var så gott och så trevligt att vi glömde gå på bio. Vi satt kvar i baren och drack öl och åt godis. Vid 20.15 tiden var det dags att ringa efter skjutsen hem, för då var vi så mätta och nöjda. Tänk vad det är skönt att äntligen vara medelålders....

Underbart! Tack så hemskt mycket för allt kära kära vän!

Meddelande till Monica: Vi låtsades att du var med och drack lika många öl och åt lika många salta nappar som vi.........puss.

Meddelande till E: Du är starkare än du tror! Du är en fantastisk människa. Puss

Tack för alla hälsningar, mail och sms :).

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen