lördag 4 oktober 2008

Många inlägg om butiken


Oj, vad mycket jag skriver om varorna i butiken! (se nedan) Men det är så att det är så stort när det kommer nya grejer och vårt liv hemma och i butiken är mycket sammanvävda nu. Det är bara när jag har behandlingar som det är 100% barnfritt, men jag håller på att träna hunden till att ibland vara med även vid behandlingarna (de kan vara riktigt "nyttiga" där då).

I framtiden har jag planer på att dela upp det lite mer, men än så länge behöver ju barnen vara där och göra läxor, kolla film och leka. Tur vi har så gott om plats...
Det är ett riktigt familjeföretag för mamma, moster och min man är jämt där också och jag får ofta höra att det känns så välkomnande och mysigt att komma in i butiken när barnen eller alla de andra är där på besök. Så tänk på att det är bara att komma förbi och jag sätter gärna på en kopp kaffe! Välkomna!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen