söndag 5 oktober 2008

Ny spännande vecka!

Hektisk men rolig och välplanerad vecka börjar imorgon! Många zonterapikunder, får varor från Chic Antique och så ska vi planera för mässan till helgen.

Jag, mamma och moster ska göra presentpåsar, skyltar, packa alla tvålar och ljus och bestämma vad som ska med! Det ska bli så himla roligt och tack gode gud för mamma och moster...

Mamma tänker på allt, planerar och när jag måste hämta ungarna på dagis, förhör läxor eller står och lagar spagetti och köttfärssås (är man trött på det, eller?) så är hon full av ideer och skriver ner allt på listor så jag har en chans att komma ihåg det sen. Tack mamma, om och om och om igen!

Min syster kommer ner från G på fredag och ska hjälpa till att packa och hon är så kreativ, stark och drivande. Det är tvunget, för jag och mamma har en tendens att hellre prata och fika hela tiden - så hon behövs! Tack för att du tar ledig fredag (och glöm inte: You can dance, you can jive!)

Jag ska sälja zonterapiprovbehandlingar á 20 min (tänk så mycket som måste med... bänken, akupunkturnålarna, stolen, planscherna mm och mm) och moster ska sälja allt annat. Hon är "designchef" på företaget för hon är så duktig på att se vad som är snyggt - moster har känslan!
(she´s got the feeeeeeling...)

Morbror R och min man E ska hjälpa till också med skjuts och tunga lyft. Tack killar!

Tala om familjeföretag! Tack på förhand allihop, puss!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen