torsdag 15 oktober 2009

Vilken fest!!!

Tack alla ni som var med och gjorde festen till ett mycket kärt minne för oss! Det är sant som de säger, det är gästerna som gör festen! Tack för alla fina presenter och glada skratt! Kramkram


Fördrink ute på altanen, där vardagsrumsmöblerna hamnat.

Så här kan man också använda altanen, mitt i natten. (Ok, jag ska önska mig en Ipod av tomten, så jag kan spela nåt annat än Boney M nästa fest!)

Detta är tårt kön! (Den var inte som andra köer, här smets det förbi och hojtades och skojades!
Alla var som galna efter den goda dajmtårtan!)

Min kära man gjorde så att allt flöt perfekt (ok, totalt kaos..) under festen. Det var en vacker gest som jag uppskattar till tusen, jag kunde släppa allt och bara ha kul!


Presentöppning vid 01-tiden... Jag fick många fina presenter och så pengar till utemöbler.(Två vita soffor med kryss, två fåtöljer med kryss och så en stort bord. Det blir perfekt under äppelträdet!)


Det var en fest med många gäster, många glada skratt, många liter soppa och många goa kramar. (min moster och min syster).

Eftersom nästan alla våra närmaste kom blev vi ganska många, den äldsta är 78 år och den minsta 9 månader! I vår familj/släkt/vän-krets så umgås vi gärna över åldersgränserna. Då blir det roligast! (min mans mormor, min svärmor, min mamma och jag)

Här busar min kompis Linda och min svärfar Arne.
Gapskratt (som aldrig tog slut...) i köket med kusiner och vänner!

Det blev trångt i vardagsrummet, men finns det stjärterum så.... Vi blev runt 60 personer inklusive alla barnen. Det är roligt att samla alla ibland, det är 4 familjer och lite vänner vi brukar samla ihop. De flesta har träffats nån gång förut och känner varandra lite.

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen