onsdag 21 oktober 2009

Nu är det mycket!

Full fart på tankeverksamheten är ett måste i dessa dagar. Det ska tänkas på räntor, på avtal, på inredning, på kurser, på behandlingar, på cafe, på skyltar, på butiken, på julmässa, på seansen, på barnen, på mannen, på mig själv...... det är ingen ände på tankeverksamheten. Det ska bli så sköööööönt, när allt är i hamn.

Till våren blir det på ett ungefär så här:

- Fortsatta behandlingar som vanligt

Presentbutiken ska ev utvecklas med fler leverantörer t ex Kreativ Insikt

- Rofyllt-Retreaten
Lunch, 1 beh av mig (mix av strykningsterapi, zonterapi, öronakupunktur), middag, kvällsfika, 1 övernattning, meditation 08.00, frukost, 1 behandling av mig, lunch, 1 h promenad/meditation. Hemfärd. 1500 kr.

- Grundkurs i 3 delar med Carina Lindh 3500 kr. Datum är ej klart, antagligen i mars, april.
Onsd-sönd kost och logi ingår. Går bra att boka behandlingar också.

- Kvinnans kraft kurs med Carina Lindh 3500 kr. Datum är ej klart, antagligen i maj.
Onsd-sönd kost och logi ingår. Går bra att boka behandlingar också.

- Personlig utvecklingskurs med Claes Henriksen. 1500 kr Datum ej klart, feb, mars kanske.
Lörd-sönd. Kost och logi ingår. Går bra att boka behandlingar också.

- Harmoni kväll 350 kr/pers Boka gärna ihop med arbetskamrater, tjejgäng osv.
Buffe, 2 st provbehandlingar, meditation. Boka närsomhelst.

- Föreläsningar en torsdag i månaden. T ex storseans, djurkommunikation, drömtydning mm.

- Tema Lördag Choklad (Fika, boka behandling t ex chokladmassage, middag och chokladprovning), Stresshantering (fika, kurs/föreläsning om stresshantering och kost, middag, praktiska övn t ex yoga/avslappning)


Jag återkommer med mer info om vad kurserna innehåller. Ska bara ha lite mer tid!......
(Muntlig redovisning på skolan imorgon, jag som jobbar hela dagen idag.... )

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen