söndag 31 maj 2009

Vilken underbar helg!

Våra bästa vänner J o L kom med alla sina barn i helgen! Vi tackar er av hela vårt hjärta att ni tog er tid och verkligen kom till oss, när det egentligen var vår tur att åka till er. Tiden och orken räckte bara inte till! Det blev en harmonisk helg med massor av barnbus, lekar, höns, god mat och massor av vin. Utflykt, snickrande och tårt-ätande!
Utflykt på Galgberget i Halmstad. En favorit för oss med naturlekplats och skugga i värmen som man inte hunnit vänja sig vid... Det är ofta total kaos, men det är ju ett normaltillstånd i våra familjer.

E har fått låna lille P för lite gos. P är otroligt söt och lugn men rynkar gärna ögonbrynen, det är drag från sin far... Han hade det mycket mysigt och jag vet inte vem som njöt mest..min man älskar bebisar!
Alla var med och säkrade hönsgården efter Rakels rymningar.

De avslutade besöket med morsdags-tårta och presenter (vi fick trisslotter från alla våra barn, jag och L - vi vann faktiskt!). Här står barnen på kö.

Kvällen avslutades med samtal med pojkarna och så satte jag och E in hönsen i hönshuset. Tuppen tjatade och tjatade på sin höna och kycklingarna att det var dags att gå in, men ingen lyssnade. Till slut hjälpte vi honom...
Han verkar lite mesig för att vara tupp, han bara SER tuff ut, på ytan.....

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen