söndag 14 september 2008

Lugn och ro hemma





Den här helgen har hela familjen åkt iväg.

1; för att fira att mina pojkar S & A har blivit storebröder igen (Grattis C & C!!) Min före detta man har nu två små flickor och det har ju jag med - så nu har mina pojkar 4 små systrar! Det är väl UNDERBART! Tänk alla bröllop, kusiner och vilken röra det kan bli!? (Jag ääälskar när det är mycket, många och rörigt..)

2; E och tjejerna har åkt till svärisarna och myser. De har badat, ätit gammelmormors våfflor och spelat kort. Ätit gott och jagat (det blev inget i frysen, tyvärr!)

Jag har varit ensam hemma hela helgen och det är rätt mysigt, faktiskt. Det är tyst, kallt och så sitter jag vid datorn hela dagarna. Har hunnit med jättemycket, men är det inte otäckt när tiden går så oerhört fort!? Om bara några timmar kommer hela gänget hem igen och då blir hallen proppfull, alla vill berätta först och ja- fullständig kaos. Härligt!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen