söndag 21 februari 2010

Ja, så är det.

Det är mycket hästar i huvudet på mig nu. Det är så himla skönt att vara i ett stall, rida eller bara lukta... Man är ute i friska luften, rör på sig och tankarna rör sig bara i nuet. Det är mindfullness på hög nivå. När man kommer hem så hinner man med massor, har energi och friska röda kinder. Träningsvärk och helt uppfylld av naturupplevelsen, närheten till ett stort djur och så är man lite stolt över sig själv...som vågar...
Hoppas mitt intresse och min nya kärlek till hästar håller i sig! Jag är helt såld på Natural Horsemanship, där man tränar mycket markträning. Det handlar mycket om tankar, energier och ledarskap. Det känns så rätt för mig! Det finns healing med hästar, klickerträning med hästar och en massa övningar där hästen helt fri följer dig som en hund. KUL!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen