fredag 26 februari 2010

Fredag!

Jag borde städat, diskat, bäddat rent, städat flickornas rum, städat toaletterna och så mycket annat. Istället har jag pluggat, ätit lunch hos mamma med flickorna och nu surfar jag runt lite.

Vill dela med mig av koolaviolas senaste inlägg om när hon nös förskräckligt, ett gott skratt förlänger ju livet. Men eftersom jag inte lyckas länka här, så får ni klicka på hennes blogg nere vid mina favoritbloggar (fast koolaviolas slår alla!PUSS PÅ DIG!).

Tänk vad hennes ord och tankar kan göra en glad, fnissig och positiv. Livet är bra tokigt egentligen, det är bara vi som gör allt så allvarligt.

Man kan ju inte förändra vad som händer med en, bara hur man tacklar det.

Puss och kram,
ta nu och börja ladda för fredagsmys och strunta i allt som borde göras.

1 kommentar:

Koola Viola sa...

Oj tack, vad glad jag blir över att du fnissade åt nys-inlägget :D Det blir jag alldeles varm och glad av att höra, det är stort att få sprida lite fnitter omkring sig :D

En riktigt skön helg önskar jag dig :o)


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen