måndag 1 december 2008

Mycket lyckad Rofyllt-kväll - igen!













Ännu en lyckad Rofyllt-kväll! Tack så mycket alla ni som kommer och har tagit med er så mycket skratt, gott humör och högjutt prat. Underbart! Redan vid den inledande glöggen med pepparkakor var pratet och skrattet i full gång.

Det finns så MÅNGA goa tjejer i Oskarström och det är så himla kul att träffas så här! På Rofyllt-kvällarna träffas tjejer i olika åldrar, som kanske hört talas om varann, är helt nya bekantskaper eller faktiskt känner varann men inte träffats på länge.

Vi åt Gulaschsoppa (gjord på kyckling-mycket gott och enkelt), bröd och creme fraiche och drack rött vin till. Till kaffet hade jag gjort rabarberpaj med vaniljvisp. Mums!

Lottdragningen är riktigt skoj! Grattis till alla vinnarna, speciellt till Å som vann handavtrycket och B som vann...vad var det nu de var till för?...;)

Jag hade tagit med alla korgar jag hade hemma och de behövdes verkligen. När man är så många behövs en korg att lägga sina varor i! Jag kan ju tillägga att ALLA glasflaskorna är slut. Jag beställer nya till våren, är ni även intresserade av vinglasen så hör av er.

Tack, tack och tack alla ni härliga underbara tjejer som gör våra kvällar så speciella med er närvaro. Ni bidrar alla till den mysiga stämmning som är så speciell för Rofyllt!


Kramar Ulrika

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen