lördag 15 november 2008

Myshelg med A (nr 2 i barnaskaran)


Här sitter min son A och jag och myser.
Nä, jag bara skojar... Börjar bli trött efter en innehållsrik vecka..
Jag har haft rekordmånga behandlingar denna veckan och försöker hinna få in några fallbeskrivningar i Inspirationsrutan i webbutiken. Det är fantastiskt vad det faktiskt går att hjälpa människor och jag vill gärna dela med mig av den enorma glädjen som mina zonterapikunder ger mig. Jag delar gärna glädjetårar med mina kunder; de kan ha varit sjukskrivna i 10 år för utbrändhet och har nu massor av energi och kan känna äkta glädje igen.
Den här helgen är jag och A hemma själva och ska arbeta vid datorn (skriver många inlägg men ofta kommer allihop på en gång...), lägga in nya varor i webbutiken och dela ut reklamvykort i närområdet. Vi ska också åka och handla chips och cola till vår filmkväll ikväll! A ska få välja film och så ska vi tända ljus överallt och bara vara. Ibland är det lilla det stora.
Pussar och kramar Ulrika

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen