onsdag 12 november 2008

Föreläsning om Stresshantering

Åsa Krantz (Hälsocoach) höll en föreläsning om Stresshantering på Rofyllt hem & hälsa och det var mycket intressant! Vi var ungefär 10 st som var där och vi pratade öppet om vår stress och t ex om vad det är som "triggar" oss. Det var väldigt olika hur vi reagerar i olika situationer och jag har tänkt på detta under veckan som varit. Hur reagerar jag egentligen och när blir jag så där gaaaalen av stress? Vi avslutade med en avslappningsövning och fick många goda råd och tips.
Vi kör en fortsättning på detta och ska ha en Stresshanteringskurs på 5 tillfällen. Hör av er om ni är intresserade! Ring mig på 0735-260344.

Vi tackar Åsa för en mycket trevlig kväll!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen