torsdag 5 november 2009

Virka mormorsrutor


Sitter här och försöker virka mormorsrutor... Njaaa, resultatet blir ju inte som på bilderna...
Jag har inte virkat sedan jag virkade 2 små juldukar på slöjden i skolan, men jag är ju som jag är, så jag köpte virknål, garn och googlade mormorsrutor.
Då kom jag på att jag behöver en lärare.
Det kanske det är fler som behöver? Tänkte att vi kunde träffas på Rofyllt, alla tar med eget garn och virknål, och så har vi en liten kurs i hur man virkar. Vad tycker ni? Är ni intresserade?
Det är så nyttigt, lugnande och avstressande att handarbeta!
Kostnad 50 kr (inkl fika och instruktioner)
Datum: Det bestämmer vi tillsammans.
Ring och boka dig på 0735-260344, maila, kommentera eller kom in i butiken!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen