söndag 13 september 2009

Veckan som gått

Det har varit en mycket trevlig vecka, trots att jag varit mycket trött! Det var lite ledigare i veckan så min trötthet kunde komma fram, terrorisera mig och min omgivning, för att sedan försvinna ut i evigheten.
Jag känner mig riktigt pigg och glad nu lagom till helgen, så vi har kunnat njuta fullt ut av trädgården, åka in till stan på lörd fm, grilla rådjur och bada badtunna.
I veckan annars har vi varit på storseans, haft zonterapibehandlingar, föräldramöte, gympa med flickorna, klättring med pojkarna, varit i butiken och så städat, storhandlat och ägnat mycket tid åt att vara himla kär i min man!
Så härligt livet kan vara så här mitt i vackra september!

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen