torsdag 5 februari 2009

Bra start på året!

Jag har haft så många zonterapikunder, både nya och gamla bekantskaper, och det glädjer mig - då är det fler som mår bättre nu!
Det är lite olika sorters problem jag får arbeta med: utbrändhet, tandlossning, diskbråck, onda nackar, onda ryggar, acne, depression, infertilitet, bihålor, pms, hosta och ett dåligt allmäntillstånd.
Jag tror jag har världens roligaste jobb! Varje behandling är så intressant och så är det så mysigt också. Skön lugn musik, total avslappning och jag är helt i nuet, helt fokuserad på bara det jag gör. Uppmärksam och intuitiv delar jag upplevelsen med kunden. Underbart!
Resultatet är en startad självläkningsprocess, mindre smärta, ett inre lugn, bättre sömn och klarare tankar.

Inga kommentarer:


Min man & jag

En tidig höstdag i bokskogen

En tidig höstdag i bokskogen